Home is where your heart is

England på tisdag, om allt går som det ska vill säga. Flygtrafiken har varit kaos de sista dagarna, snöoväder i hela Europa. Och även om jag kommer till London så är det inte ens säkert att jag kommer vidare till Exeter för tågen är också inställda på grund av all snö. Jag håller verkligen alla tummar och tår för att jag kommer iväg, jag har inte träffat min älskade familj på två hela år så detta får inte fuckas nu!

Nej, nu måste jag ner i tvättstugan och ska kolla om det finns soltid också. Äckligt länge sedan jag solade och jag är så jefla vit!



Vill att mitt hår ska växa nu nu nu, fattar inte hur jag kunde klippa av 30 cm, estupida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0